donderdag 14 maart 2013

Kast randje haken

Dit is een nieuw gehaakt randje en erg leuk langs bijvoorbeeld een plank in je
brocante kast. Wanneer je hem van borduur haak katoen haakt krijg je een mooi
fijn kantje, ook erg leuk.

Het haak patroon zal morgen te vinden zijn in de nieuwsbrief van InHaken.
Wil je het patroon ook ontvangen schrijf je dan hier in en ontvang de nieuwsbrief van
InHaken met gratis patronen & meer.

13 opmerkingen:

  1. Oh wat een mooie!! Ik was al een paar dagen op internet aan het speuren naar mooie randjes. Deze ga ik maken!!

    Groetz Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi sierrandje heb je gehaakt!! Heel fijn haakwerk, knap hoor!

    Ik was nog niet eerder op je blog geweest, ik kom hier vaker snuffelen!
    Je bent ook welkom op mijn blog.

    Lieve groetjes,

    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh wat mooi weer...zag vanmiddag bij de AH een heel apart eierdoosje,met biologische eieren erin 7 stuks het doosje lijkt van een soort geperste houtdraadjes zeg maar,is rond met een bloem erin gedrukt als vorm in de deksel,ondanks dat we zelf kippetjes hebben die zo nu en dan een ei leggen heb ik het toch meegenomen n.a.v jou leuke ideetjes in het paas e-book!

    grtzzz
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo,

      Wat zie ik tot mijn verbazing vandaag bij de AH (ik was op zoek naar het doosje waar jij het over had)(die heb ik niet gevonden) allerlei kleuren eierdoosjes, heb ze nog nooit eerder gezien, nog maar even een gele en een groene meegenomen.
      Heb net even je leuke blog bekeken je hebt er een nieuwe volger bij.

      Groetjes Carla

      Verwijderen
  4. Schitterend is dat randje! Dat moet ik echt even gaan maken hoor...
    Ik geniet van je blog, wat een mooie dingen laat je steeds zien!

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ♥ Ik hou ervan zeg..mooi.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Net als vroeger die mooie kastranden.....bedankt voor het terug brengen van deze heerlijke nostalgie!

    Groetjes,
    Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  7. waar vind ik het patroon van dit kast randje??
    gr gea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. goedemiddag, kan iemand mij vertellen hoe breed het kastrandje is?

    Alvast bedankt.

    Groetjes Yvonne van Balkom

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemiddag, ik zou van dit kastrandje heel graag het patroon hebben, zou iemand mij dit kunnen geven?
    U kunt reageren op gvanroon@live.nl . Ik zou er erg blij mee zijn. Groetjes, G van Roon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi, ik kan het patroontje nergens vinden, heb me wel ingeschreven bij haak in...wil je het me sturen?

    Groetjes, jehanne

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je reactie.
♥ Carla