woensdag 18 september 2013

Mini paddenstoeltjes

Kleine paddenstoeltjes leuk voor aan een slinger,
op een label of in een herfstdecoratie.


























Patroon van het linker paddenstoeltje

Het paddenstoeltje is gehaakt met scheepjeswol Cotton 8 en haaknaald 1.50










1.  Haak 6 lossen in het wit.
2.  In de tweede losse vanaf de naald 1STK vervolgens
    1HSTK (3de vanaf de naald) - 1V (4de vanaf de naald)
3.  1 steek overslaan 1V  doorhalen met rood.










4.  Werk keren
5.  Insteken in  de eerste witte losse, (1 lusje opnemen).
6.  Omslaan doorhalen door 1 - omslaan doorhalen door 2. Werk keren.










7.  In het boogje  1V - 1HSTK - 1STK - 1DSTK - 1STK - 1HSTK - 1V
8.  Insteken in bovenste wit lusje - omslaan doorhalen door 1 - omslaan doorhalen
    door 2.
9.  Witte en rode draden strak aantrekken hierdoor sluit de opening tussen steel
     en hoed.   Draden afhechten.

















Mini paddenstoeltje in kopje


13 opmerkingen:

  1. ontzettend leuk enne ik heb de laatste dagen je blad gelezen, wat is alles toch weer allemaal geweldig opgezet ♥
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk die paddestoelen, vind ze zo gezellig in dat kopje staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel voor dit fijn patroontje. Super mooi! ;)

    Vele groetjes,
    Annelies (HAAKdOtje)
    http://haakdotje.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo schattig & lief!De herfst kan beginnen ...
    Gisteren mijn magazine gekregen,
    ik ben heel blij met het eindresultaat!
    Bedankt Carla en nog een fijne dag,
    liefs Valerie ♥

    wwww.atelier-valerie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach wat schattig...dank je wel voor het leuke patroontje Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Via Sonje Sezoentje kwam ik bij jou terecht. Wat een mooie blog heb en het boek Inhaken op de herfst is prachtig, ik heb het net vandaag toegestuurd gekregen.
    Nog veel haakplezier.
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat patroontje, ga ik gauw proberen..dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel lief die kleine paddestoeltjes, dank voor het patroontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig patroontje ik heb meteen een paddestoeltje gehaakt ziet er leuk uit.Bedankt voor het delen van het patroontje groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kan niet bij het patroontje komen :-(
    Er staat steeds, als ik de link aanklik,
    er ging iets fout.
    Kan ik op een andere manier aan het patroontje komen?
    Ik vind hem zo schattig!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je reactie.
♥ Carla

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...