maandag 21 oktober 2013

En de winnaars zijn.........

Allereerst:

















Winnaars Give-away
Onderstaande blogs staan naast  Jenneke
in de spotlight in het nieuwe magazine
Inhaken op de winter.

















Vera
Lot haakt
Michelle maakt
Amber
Yvonne Creatief
Yvette - Studio YKKE
Imara
Corine
Pixie miks a lot
Haakmuts
Yla lifestyle
A Strea Chikitu

















Om zeker te zijn van een plaatsje in het
magazine ontvang ik graag voor vrijdag a.s.
het volgende van jullie:
Een goede grote foto (verkleinen doe ik wel)
Eventuele tekst die erbij moet staan
Je blogadres d.m.v. een link.

Dit kun je sturen naar: inhaken@hotmail.com

Fijne week!




16 opmerkingen:

  1. Ohw wat leuk ! Proficiat iedereen :D
    Helaas heb ik deze gemist, volgende keer beter opletten :s

    BeantwoordenVerwijderen
  2. allemaal gefeliciteerd, hoe leuk is dat ? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd aan alle genomineerden!
    Fijne week, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, ik sta erbij!!!! Wat leuk!!!!
    Vanavond een collage maken en gauw insturen.
    Kijk nu al uit naar het blad hihihi.
    Alle anderen trouwens ook proficiat, zou ik bijna vergeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allemaal gefeliciteerd!
    En... oops, dan sta ik er ook zomaar tussen.
    Niet verwacht, toch gekregen. Dat wordt foto uitzoeken of maken.
    Carla, alvast dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Yes, ik sta er ook bij! Ik vind het erg leuk!
    Ook ik ga vanavond nog even snuffelen in m'n foto's.
    Alle andere winnaars ook van harte! Wat zijn we toch gelukvogels!

    Fijne dag verder!
    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een verrassing mijn naam in het rijtje te zien staan.
    Zoals Tineke zegt:superleuk!
    Even goed snuffelen en nadenken wat welke foto ik stuur.

    Ik zie dat ik in geweldig gezelschap ben.
    Alle anderen gefeliciteerd.

    Liefs, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O, wat super!! Ik zie mijn naam er ook bij staan!! Ik ga nog even zoeken naar een mooie foto en leuke tekst. De mail komt op tijd naar je toe!
    Iedereen van harte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. iedereen die gewonnen heeft : gefeliciteerd!
    En oh kijk nou zeg, daar sta ik ook bij.
    helemaal onderaan.
    Wat leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een vette feliesss allemaal

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. jeetje, ik sta er tussen, ben gewoon sprakeloos!!! En zoooooooooo blij!!!
    Proficiat aan iedereen nog en oh ik kan het gewoon niet geloven
    Mercikes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Och tot mijn verbazing zie ik dat ik ook bij de winnaars hoort, wat leuk, alle andere winnaars ook gefeliciteerd.
    Groetjes van Claire

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je reactie.
♥ Carla

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...