zaterdag 24 juni 2017

Lavendel cactus

Cactussen zijn nog steeds hip, je ziet ze
voorbij komen in allerlei soorten en maten.
Zo ook de gehaakte versie.

Lavendel cactus

Deze cactussen zijn niet alleen leuk om te maken en te zien, ze ruiken
ook nog eens heerlijk! Bedoelt als geur zakje maar eigenlijk te mooi om weg te
stoppen tussen je kleding in de kast.

Geurhanger

Vul ze met gedroogd lavendel en hang ze in je auto, aan je kledingkast of in de badkamer,

Haakpatroon geur cactus

Een paar potjes in je woonkamer of keuken verspreidt al een heerlijke geur!
De patroontjes vind je HIER
Fijn weekend!


7 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee! Ik zoek al een tijdje een leuke verfrisser voor op het toilet en weet nu opeens wat ik ga maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou niet zo van prikkende cactussen maar deze is geweldig! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh die zijn leuk! En helemaal als ze niet prikken maar juist lekker ruiken dankzij lavendel.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi ik heb wat patroontjes van je ,bij deze heel erg bedankt dat jij ze zomaar weggeeft nogmaals BEDANKT.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind ik altijd leuk om gratis patroon te krijgen, heb de vitamine ook al een deel gehaakt.
    Dank U wel .
    Groetjes marie-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je reactie.
♥ Carla

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...