dinsdag 20 november 2018

Winterpop

Een heerlijke zachte pop gehaakt met Scheepjes Softfun in bruin- of.......


of grijstinten.

Haakpatroon winterpop

Leuk als knuffel voor een (klein)kind of ter decoratie voor de komende feestdagen 
verwerkt in een krans bijvoorbeeld!

Het gratis patroontje vind je hier hier!

Vanzelfsprekend kun je de pop haken met elk gewenst garen in je favoriete kleur

Wil je ook regelmatig gratis patronen, inspiratie en aanbiedingen ontvangen? 
Schrijf je dan hier in voor de nieuwsbrief! 

Meer gratis winter / kerstpatronen vind je hier 

 kerstpatronen

10 opmerkingen:

  1. Dank je voor het patroon voor deze schattige winterpop. Echt een leuke knuffelpop. In andere kleuren is het vast ook een leuke pop.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw die is superleuk. Ik heb het patroontje geprint (dankjewel!) en ga kijken of ik het garen in huis heb (en anders naar de winkel). Ik vind 'm erg leuk in één kleur en mijn voorkeur gaat uit naar de bruine variant.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Carla 😍😍😍
    Liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dit popje echt heel erg lief.
    Ik krijg enorm veel zin om eraan te beginnen.
    Ik heb alleen nog wat projectjes liggen, maar wie weet.....binnenkort.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dit echt een super gave pop. Ik ga die zeker maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi , zal deze zeker maken , dank je .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents thanks for sharing.
    ท่างเขา คาสิโนออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing.Thank for your very good article...!
    แทง บอลออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je reactie.
♥ Carla

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...