donderdag 28 maart 2013

Nieuwe Give Away

Give Away voor volgers van dit blog:
Een pagina cadeau in het nieuwe magazine "InHaken op de Zomer" 
Het tijdschrift wordt 1 mei verspreid en zal over 2 week bij de drukker liggen.



















Naast een eigen pagina (over je blog), krijg je natuurlijk ook het tijdschrift cadeau en mag je het stokje voor het volgende nummer doorgeven aan iemand naar keuze.

Wil je graag met je blog in het tijdschrift staan, reageer dan op dit bericht, dit kan tot a.s. dinsdag 18.00 uur 's avonds maak ik de winnaar bekend.

FIJNE PAASDAGEN

Carla

33 opmerkingen:

  1. Wauw...mooi,beloofd wat!Ik heb vandaag je pracht enveloppe ontvangen en ben er net mee bezig voor een blogbericht,lag daar zomaar op de keukentafel op me te wachten vanmiddag toen ik thuis kwam van mijn werk!Dus even in die 2 uurtjes dat ik mocht uitrusten om vervolgens weer te gaan werken er heerlijk in zitten kijken/genieten onder het genot van een kopje thee en ik wil je even gelijk even complimenteren met dit pracxhtige blad,zoooooo mooi(ik hou zelf ook van mooie foto's maken/fotograferen)dus heb niet alleen genoten van wat je kan maken maar ook van het 'kijken naar',ook het papier is prachtig...ThanXxx ben er erg blij mee en kijk uit naar je Inhaken met de Zomer!

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wowwww dat is me nogal een speciale give away,
    heel graag wil ik dan ook kans maken op........je zal maar in zo een bijzonder mooi blad komen te staan met je eigen blog ♥

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf! Dat is nog eens een originele Give Away. Ben sowieso erg benieuwd naar het blad. Natuurlijk zou het gaaf zijn als eigen blog er in zou komen te staan. Die heb ik dus, ik waag graag een kansje en doe mee.

    Lieve groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is zeker leuk bedacht! Goed idee!
    Ik met mijn voorloper van het haken en breien in een heus magazine staan? Met uiteraard ook mijn haaksels e.d.
    http://naaldbinden.widoeghe.nl

    Super leuk idee dit!

    Groetjes
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. In Nederland zijn heel veel super-creatieve-artistieke vrouwen en ze maken zulke mooie dingen. Veel mensen weten vaak niet eens van het bestaan van hun blog. Een prachtkans om dus je eigen blog in je magazine te presenteren! De laatste tijd combineer ik haken met mijn andere creatieve maaksels. Een gehaakt randje op een miniboekje, een gehaakt bloemetje op een tag. Een gehaakte doily op een kaart. Het is allemaal zo leuk om te doen en nog veel leuker om cadeau te geven.
    Dank voor je bijzondere giveaway!!
    Lieve groet,
    Tineke de Jong
    www.maaksel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Carla, ik ben je net komen volgen en heb altijd een beetje moeite met het gelijk mee doen met een give away... Ik ga eerst even rondneuzen op je blog en ik zie dat je ook een haakpatronen tijdschrift uit geeft...

    Groetjes,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog niet zo lang geleden stond op mijn weblog de volgende opmerking:
    Ik verzamel veel dingen, maar ben geen echte verzamelaar van iets in het bijzonder, ik ben meer een bewaarder van herinneringen. Vanuit deze gedachte worden op mijn weblog verschillende onderwerpen beschreven. Mijn bijzondere belangstelling gaat uit naar het haken van “daagse” mutsen die gedragen werden als onderdeel van de streekdrachten. De eerste muts uit Drenthe is af en staat op mijn weblog. Met de tweede muts uit de provincie Overijssel ben ik nu aan het haken. Ik ben op zoek naar nog meer haakpatronen van deze oude mutsen, ik zou het dan ook heel erg bijzonder vinden als mijn weblog een plaats zou krijgen in je magazine.
    Met een hartelijke groet,
    Wijtske Jousma
    http://tassen-die-bij-je-passen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke give-a-way. een prachtig blad waar je dan ook nog in komt te staan met je blog. een ding is zeker daar wil ik aan mee doen want zo'n prijs is super om te winnen. dus ik waag een kansje.
    groetjes jacqueline ewalt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een mooie give away! Ik zou het wel een beetje eng vinden om er in testaan.....als ik de blog's van anderen zie, denk ik: wat mooi! Zover ben ik nog lang niet. Maar ik zou toch graag een kansje wagen. Samen met jullie zou ik het wel aandurfen.

    Fijne paasdagen.

    Groet, Agne.s

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh wat een gave give away lijkt mer leuk maar ook wel spannend om in jouw blad te staan. wat zullen ze zeggen van mijn creatie's
    mijn blog kun je hier vinden http://creatiefmetnaaldendraad.blogspot.nl/

    ik wil graag een kansje maken om deze give away te winnen


    sieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke Give Away hier ga wil ik aan mee doen hoor.
    Het lijkt me erg leuk om in jou blad te komen staan.

    Groetjes,
    Nelleke
    http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. natuurlijk wil ik er in!en wil ik zo'n boekje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. kan ik dat trouwens ergens bestellen ? ik vind die info maar niet ...

      Verwijderen
    2. Hallo,

      Via het plaatje helemaal rechtsboven van dit blog (inhaken op de zomer)kun je het zomer magazine bestellen.
      Gr Carla

      Verwijderen
  13. Hoi Carla,

    Ik volgde je al even op Facebook, maar nu je blog ontdekt.
    Ik wil zo graag haken en als ik dan jouw voorbeelden zie dan moet ik me er gewoon gaan wagen.
    Ik zou zo graag een plaid van granny squares willen maken... Ik zal daar dan toch ook eens aan moeten beginnen ;-)
    Ik ding graag mee met de giveaway.

    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tjeetje ik zou toch dom zijn als ik hier niet op in zou haken om in gepaste termen te spreken :-)
    Spannend maar wel heeeeel leuk om in het blad te mogen staan. Dus ja Moos doet ook mee!

    htpp://moos-moosies.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zou het te gek vinden om in het blad te mogen staan met mijn blog(s). Dus waag ik graag een gokje. Spannend!
    Fijn Paasweekend!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow...wat een bijzondere Give Away...val met mijn neus in de boter! Was aan het lezen bij Angeline, ze had post van je gekregen en ik kende je blog nog niet dus dacht ik ga eens kijken, kom ik dit tegen! Daar wil ik ook best een kansje voor wagen, wat een leuk idee!! Ik heb toevallig net zelf een Give Away op mijn blog gezet, misschien vind je het ook leuk om daar aan mee te doen! Fijne Paasdagen en ik ga hier nog even rondneuzen:-) Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Net als bovenstaande reacties wil ik natuurlijk ook met een link naar mijn blog in jouw tijdschrift staan!. Ik brei, haak, borduur kom maar eens kijken bij me!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hier een hobby groet van "Hobbymar.." Allebei(moeder Ingrid en dochter Marjan) zijn we gek op uitdagingen wat handwerken etc. betreft.
    We zagen deze Give Away...Het lijkt ons super om hier aan mee te doen!
    Neem een kijkje op onze blog: www.hobbymar.blogspot.nl

    Fijne paasdagen!!

    Ingrid & Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een originele give away. Hier wil ik graag aan meedoen. Samen met mijn schoonzus zijn wij nog niet zo heel lang geleden een blog gestart en kunnen nog wel volgers gebruiken. Dit is natuurlijk een unieke kans om onze blog in de spitlights te zetten.

    Fijne paasdagen toegewenst.

    Groet,

    Anita

    http://freubelendeschoonzussen.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk idee, ik doe ook graag mee hoor. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super leuk. Ik doe mee heb nu al zijn om die leuke kantjes te haken.

    Groeten Jolanda Altena.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik doe ook graag mee, superleuk idee!

    gr. Aafke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. WAUW...op de valreep zou ik ook graag mee willen doen
    Lijkt me superleuk...

    Liefs Klaske xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. een paar jaar geleden begon ik mijn blog over scrappen, maar het laatste jaar ben ik eigenlijk alleen nog maar aan het haken! Het haakvirus heeft mij helemaal gegrepen en daarom wil ik graag meedoen met jouw blad.

    Dit is mijn blog : http://heidiovergaauw.blogspot.nl/

    Bedankt en succes met uitkiezen!
    groetjes van Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nou ja wie wil dat niet?????Ik waag uds ook maar een kansje op deze give away. Groetjes Jolanda
    www.jojo-creahaken.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik zou ook wel kans willen maken op dit kado! Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik ga toch reageren hierop want een pagina in het zomermagzine met iets vrolijks om te haken voor de zomer lijkt me tof!!!So my fingers are crossed!!!Aangezien ik het paasmagazine al gewonnen heb bij je en me voor deze zomerversie al heb aangemeld gun ik het zomermagazine iemand anders toe,maar een pagina van mijn blog in het magazine zou TOP zijn:-)

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gelukkig zag ik op de valreep dit bericht en ik zou heel graag meedoen!
    groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik had mij al ingeschreven voor het zomermagazine, maar ik doe graag mee met de give-away!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ook dit lijkt me weer een geweldig magazine, dus ik doe heel graag mee!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je reactie.
♥ Carla

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...