donderdag 11 april 2013

Lavendel

Druk bezig met de puntjes op de i te zetten voor het nieuwe magazine van Inhaken
en dan gaat hij naar drukker...... toch wel een beetje spannend!













In het magazine vind je o.a. patronen van vrolijke en kleurige bloemen waaronder die
van lavendel, één van mijn favoriete planten. Dit niet alleen vanwege de heerlijke geur
die het verspreidt maar zeker ook om de kleur die ik zo mooi vind staan bij oude
grijze spulletjes zoals zink.
Maar naast de vele haak patronen, brocante, & meer zijn er natuurlijk ook de pagina's
van en door Angeline, (welke ze heeft gewonnen met de Give Away) over haar haar mooie blog
mijn eigen plekkie.

8 opmerkingen:

  1. Klinkt me allemaal heel spannend!
    Tof voor Angeline.
    Liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker spannend! Ik kijk er naar uit. Succes mer de laatste puntjes.
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontdekte net een klein foutje in mijn blognaam die is inderdaad mijn eigen plekkie,maar de weblink is www.mijnplekkie.tk....zonder dat eigen er tussen :-(....ha,ha...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker spannend .... succes!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oei, spannend!!! Ben heel erg benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. spannend zeg......ben reuze benieuwd als die op de mat gaat vallen
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind dit Blog helemaal geweldig en ook de patronen en ideetjes zijn TOPPIE! Maar ik ben een beginnende linkshandige haakster en mijn vraag is of je hier misschien ook wat uitleg en patronen voor kunt plaatsen.

    Groetjes en een fijn weekend,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een beetje spannend ?? whoeha :-) SUPER spannend met een eigen magazine !!
    heel veel succes en natuurlijk ben ik volger geworden !

    liefs, Ellen
    http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je reactie.
♥ Carla

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...