zaterdag 25 mei 2019

Little Mermaid

Een tijdje geleden werd ik door Loes Verhoeven van Freubelweb gevraagd
of ik een patroontje wilde ontwerpen voor het nieuwe boekje Zomer & Zee Haaksels.

Zomer & Zee Haaksels is het derde boekje in een reeks van vier boekjes speciaal voor het
Deze stichting zorgt ervoor dat kinderen met een lichamelijke beperking net als
andere kinderen bij een normale sportvereniging kunnen sporten.

Natuurlijk wilde ik dat.........


en dan staat mijn ontwerp "Little Mermaid" ook nog op de cover van het boekje, hoe leuk is dat!

Wil je het goede doel ook steunen en het boekje ontvangen op de dag
dat de zomer begint? Bestel het dan alvast HIER

5 opmerkingen:

  1. aaah liefje is het. gefeliciteerd met je mooie ontwerp.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan ik dit patroon ook afzonderlijk bestellen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een liefje.
    Op de cover..... wow, dat maakt het nóg bijzonderder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een talent 😚 bedankt dat wij daarvan mee mogen profiteren!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je reactie.
♥ Carla

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...